Sve naše pretrage, klikovi, lajkovi i komentari stvaraju digitalni otisak na osnovu kojeg algoritmi prepoznaju šta nam se sviđa, a potom nam isporučuju sadržaje koji odgovaraju našem pretpostavljenom šablonu interesovanja. Dok se okružujemo gomilom istog, raste i šansa da budemo bombardovani lažima koje savršeno odgovaraju našem senzibilitetu. A najbolja laž je ona koja je uspela u nameri da nam se dopadne.
Više o načinu na koji funkcionišu informacioni baloni možete saznati u ovom videu Novosadske novinarske škole:
Blic, Kurir i Srpskainfo nedavno su objavili kako u Turkmenistanu ne postoje računi za gas, struju, kao ni vodu, a građani mesečno besplatno dobijaju 120 litara benzina.…
Čitateljka nas je pitala da li je istina da će Trampova administracija prestati da finansira nevladine organizacije, nakon što je pročitala takve insinuacije u Informeru. Iako ne…
Izveštavajući 7. oktobra sa konferencije o održivosti u Hamburgu, novinarka je u „Dnevniku 2“ Radio-televizije Srbije rekla kako se „čula računica da ciljevi održivog razvoja godišnje koštaju…