10/08/2026
Ne, Srbija nije prva zemlja u Evropi po stopi privrednog rasta
Predsednik Aleksandar Vučić izjavio je tokom današnje posete Prijepolju da je Srbija „prva zemlja u Evropi po stopi rasta“. Prema podacima za drugi kvartal koje je krajem…
Čitalac nas je označio ispod video-snimka koji je na Fejsbuku i Instagramu objavio profil atika.health, a u kom se govori o štetnosti viršli. U snimku se spominje i da je studija sprovedena na Univerzitetu u Mičigenu pokazala kako svaki unos viršli skraćuje životni vek za 36 minuta, što je moglo navesti na pomisao da se radi o lažnoj ili preuveličanoj informaciji. Ipak, sličnu tezu zaista je objavio Univerzitet u Mičigenu na svom portalu pre nešto manje od godinu dana. U tekstu koji je objavila ova institucija navodi se da je njihova studija ustanovila kako bi „ishrana viršlama mogla da vas košta 36 minuta zdravog života, dok bi vam porcija orašastih plodova mogla pomoći da dobijete dodatnih 26 minuta zdravog života “. (I. S.)