23/11/2023
Ne, tetovaža Ane Stanskovski nije trajna
Portali B92, Blic, Kurir, Luftika i Nportal objavili su viralnu priču o influenserki Ani Stanskovski, koja je istetovirala ime svog dečka na čelu. „Mnogi su bili u…
Publikacija Ova vrata su svima otvorena fokusira se na način(e) na koji je TV Hepi kontrolisala tekst i kontekst izveštavanja o vakcinama i vakcinaciji protiv Covida-19, s ciljem da odgovori na naredna pitanja: Kako su pozicionirani mesto i vreme obrade ove teme u programskoj šemi TV Happy u odnosu na kretanje epidemije i dostupnost vakcina?; Koje su sagovornike birali i s kojom učestalošću, prvenstveno uzimajući u obzir njihove stavove i mišljenja prema vakcinama i vakcinaciji protiv Covida 19?; Kojim diskursnim strategijama, strukturama i postupcima su učvršćivali sopsteveni autoritet i autoritet sagovornika koje su birali da govore o ovoj temi?
Kako bi se odgovorilo na postavljene istraživačke zadatke korišćena je kvantitativna i kvalitativna analiza medijskih sadržaja koje je TV Hepi po emitovanju na televiziji kao delove ili emisije u celini podelila na svojim Jutjub kanalima. Analizom je obuhvaćeno 166 jedinica koje su podeljene na Jutjub kanalima TV Hepi u periodu od 2. aprila 2020. do 26. jula 2021. godine dostupne na dan uzorkovanja 3. avgusta 2021. godine. Uzorkovanje je izvršeno pretragom Jutjuba po ključnim rečima TV Hepi (TV Happy) + S19, kovid, korona, vakcina i vakcinacija.
Rezultati analize medijskih sadržaja koje je TV Hepi po emitovanju na televiziji kao delove ili emisije u celini podelila na svojim Jutjub kanalima ukazuju na to da je ovaj medij manipulativno oblikovao kontekst izveštavanja o vakcinama i vakcinaciji protiv Covida 19, i to u periodu od početka decembra 2020. do kraja februara 2021. godine.
Publikaciju možete preuzeti ovde.
Za FakeNews Tragač
Jelena Jovović
Milica Janjatović Jovanović